Op de Klantenkaart vind je alle informatie van je klant. Komende afspraken, Verkopen, Memo’s, Formulieren. Deze informatie wordt door ander modules van de software gebruikt, zoals marketing en klantbeoordeling systeem.

In dit artikel wordt een uitleg van de klantenkaart gegeven.

Onderdelen van de klantkaart

1. Header info
Profiel foto, klantnaam, mobiel en email. Informatie die door notificatie systeem gebruikt wordt. Door op foto te klikken kun je profiel foto toevoegen.

2. tabs balk
Alle informatie inzake je afspraken, verkopen, memos, verslag, formulieren, kleurenkaart, uploads zijn logisch onderverdeeld in tabs.

Tab kleuren, en bepaalde formulieren is alleen zichtbaar als deze zin ingesteld. Hoe een klantkaart formulieren instellen?

3.Persoonlijke gegevens
Hier vindt je de persoonlijke gegevens van de klant.
Met button Check kun je de adres gegevens automatisch ophalen als je postcode invoert.

verjaardag datum wordt gebruikt door marketing module verjaardag bericht om je klant een verjaardag kaart te versturen. Zie marketing module. Hoe werken de Automatisch geplande emails?

2. Statistieken en link buttons
Hier vind je statistieken en registraties, laatste documenten van je klant.
In onderstaande een uitleg hiervan.

Komende
Afspraak
Als een klant een komende afspraak heeft zie je dat direct hier. Door er op te klikken ga naar tab afspraken zie de totale lijst van afspraken.
Laatste bezoek Laatste datum wanneer klant een behandeling heeft gehad. Deze wordt bijgewerkt als er afspraak is afgerekend. Deze datum marketing geplande berichten Laatste bezoek, klantbeoordeling.
No-shows Totaal aantal keer dat de klant niet is komen opdagen voor zijn afspraak. Als je klikt hierop dan linkt naar tab afspraken > afzeggingen.
Hoe een No-show registeren?
Klant sinds Datum wanneer de klant is aangemaakt in je klanten bestand.
Diensten Totaal verkoop diensten aan deze klant. (linkt naar tab verkopen > diensten)
Producten Totale verkoop producten aan deze klant. (linkt naar tab verkopen > diensten)
Rittenkaart Totaal verkoop rittenkaart voor deze klant. linkt naar tab verkopen rittenkaarten.
Hoe werkt rittenkaart systeem?
Spaarpunten Totaal aantal spaarpunten die klant heeft gespaard. Als je er op klik dan kun je aanpassen.
Hoe werkt spaarpunten systeem?
Credit saldo Bedrag wat klant nog tegoed heeft.
Hoe werkt klant tegoed functie ?
Besteed Totaal bedrag wat de klant heeft besteed. Door er op te klikken dan wordt de bedrag zichtbaar.

Recent formulieren.
toont de laatste documenten van klant. Linkt naar tab verslagen en mijn formulieren.

3. Toestemmingen.

Toestemming Beschrijving
Nieuwsbrief als klant vinkje heeft gezet bij online reserveren om nieuwsbrief te ontvangen.
Hoe werkt de nieuwsbrief systeem?
Beoordeling als klant een klantbeoordeling heeft ontvangen.
Hoe klantbeoordelingen op je website zetten ?
Blokkeren Kan aangevinkt worden als klant geblokt moet worden voor online reserveren.